tisdag 18 december 2012

you will be happy and awesome again

sånt som gör mig ledsen:
hur ska man kunna komma i form och få bättre kondition om man är sjuk med halsont var fjärde vecka?
ja jag blir verkligen ledsen av att inte kunna träna som jag vill. lyxproblem kanske, men fortfarande tråkigt.
hela sommaren var ju typ likadan. halsont i tid och otid.
kanske något jag får stå ut med såhär mina första år på öron-näsa-hals med alla de tusentals halsbasilusker man säkert möter dagligen. Men vilket dundersuper-immunförsvar jag kommer få sedan! ;)

och sen blev det en till jobbnatt, så ikväll kör vi igen 21.00-07.00.
och jag undrar i mitt stilla sinne hur många jobbnätter detta år man har fått lov att knarka värktabletter för att ignorera halsen och värken i kroppen?
aja, färdiggnällt!  att vara förkyld och att ha ett jobb är väl inte helt åt skogen ändå? ;)

peppar på att vara frisk till jul iallafall!
inte en enda julklapp inköpt, så ni kan vara lugn i stressen, jag ligger definitivt sämst till på den fronten. men äh, det löser sig ;)


kärlek! /ia

Inga kommentarer: