måndag 31 december 2012

nyårslöften

inför 2012 gav jag två nyårslöften. (inte alltför seriöst dock) det ena var att jag skulle klara av att göra 50 armhävningar i rad innan året var slut, och det andra var att jag inte skulle svära i bloggen.

hur har jag lyckats då?

nja.... sådär va. 50 armhävningar gör jag inte, har liksom inte ens tränat på att försöka bli bättre. så det är väl  precis som när året började, ca 30-35. nästa år kanske? ;)

det andra.... njorå, ganska bra. har flera gånger varit på väg att göra det, men då tänkt på mitt nyårslöfte och låtit bli. och det är ju bra! däremot så antyder jag fortfarande svordomar ibland med typ såna här: ***.
men ibland när man liksom vill trycka i lite extra om det är någon orättvisa man är upprörd över eller så.
kanske också nått att jobba vidare på, även om jag känner att det finns viktigare saker att tänka på i det där att bli den människan man vill bli.

inför 2013 då:

tänker att det finns ett löfte jag vill ge (och bryta? haha) och det är ett sånt där som folk (mamma) inte kommer tycka om, med tanke på min lilla 'sjukdomshistoria' men äh ni fattar, det där absolut vanligaste nyårslöftet nånsin: komma igång och träna bra och mycket, äta hälsosamt, gå ner i vikt, få bättre kondis, bli starkare, komma i form osv.

så får det bli.

kärlek! /ia

Inga kommentarer: