onsdag 19 december 2012

träningstips:

de flesta människor duschar ju varje dag. i mitt huvud har jag infört tankesättet 'det är onödigt att duscha om jag inte tränat/blivit svettig / eller åtminstone promenerat innan'.

och lever man efter denna princip resulterar ju detta i, eftersom man som sagt gärna vill duscha varje dag, att varje gång jag vill duscha så tänker jag: ok, men jag tränar eller promenerar lite först.

vips, så får man vardagsmotion varje dag. inget svett - ingen dusch! haha.
och det bra är ju, som nu när jag är sjuk, att även om man inte kan träna så kan man ju alltid promenera, (om man inte är helt däckad vill säga.)

rör på er folk! gott för både ande, själ och kropp:)

jogging i Indien....

eller en promenad i Baggbo.... huvudsaken är att man rör på sig! 
kärlek! /ia

Inga kommentarer: