torsdag 13 december 2012

just get through it

jobbig dag: massa drygt på jobbet. sånt där ringa-tusen-telefonsamtal och ha hundra trådar i luften samtidigt och aldrig bli klar... tack Gode Gud att jag är ledig imorgon:) då ska det nog nötas lite mer skidor - jippi!

skrattig dag: när örondoktorerna lussade på avdelningen. så sjuuuukt nära att jag brast ut i ett riktigt as-flabb. men jag höll mig. och det var fint... eller roligt iallafall;)

härlig dag: 5km löpbands-intervallträning. kan jag behöva, för att få tillbaka lite puls. drygt.svettigt. men skönt. (efteråt iallafall)

fin dag: Luciakonsert i Bjursås kyrka. Det måste varit längesedan jag var där, men åh vad 'hemma' och mysigt det kändes. Så fint! Sången, stämningen, ljuset i mörkret. Vintertiden och den gamla, fina, hemvana kyrkan. Min skolavslutningskyrka.

nu orkar jag inte säga mera idag. klockan stod ju trots allt på 04.55 imorse.



Kärlek!/ia

Inga kommentarer: