fredag 2 augusti 2013

1 aug,

okej, gårdagens bra gjort Ia:
 att jag kan slappna av och njuta, skratta, vara med, närvarande och vara levande när jag umgås med mina vänner fastän det är 'onyttig' mat som ingår i sammanhanget. bryr mig inte längre. så skönt.

gårdagens skärp dig: att jag ibland, när jag har planerat och lagt upp min dag precis så som jag har tänkt mig den, så blir jag irriterad på människor som kommer och rubbar mina planer. som kanske vill ses när jag känner att jag egentligen inte har tid. det känns taskigt av mig att ha en sån attityd när jag egentligen vill vara spontan och vara en människoälskare.

och dessutom vill jag säga Tack Gud för en sån trevlig kväll med mina vänner, som gör att man får skrattkramp i magen. Och Tack för att jag har M. som gör mig trygg.

kärlek! /ia

Inga kommentarer: