tisdag 25 juni 2013

midsommar. jul. och nått däremellan

det har varit midsommar och det går alltså mot mörkare tider. vilken tur att man har snön, skidor och snowboard att se fram emot, så det finns ju roliga saker att vänta på till vintern även om jag uppskattar ljuset och värmen väldigt mycket.
och spännande med indienresan i höst såklart :)

ett halvår till jul nu ju. mys-tiden - jag är ju en riktig advents/december-älskare. 

det betyder också att det är ett halvår sen jul. och därmed 6 månader med Micke.
du gör mig trygg
men som sagt, vi har ju just haft midsommar.
jag var en pessimist innan, hävdade att jag inte tyckte om storhelger och så..... men jag måste erkänna, jag hade rätt så fel... midsommar vart jättetrevlig och bra.

är inte en sån där som orkar skriva om allt i minsta detalj men är väldigt glad för jag hann med så mycket.
hade barnfritt (katterna var hos sin farmor & farfar ) så jag passade på att vara i Bjurs hela helgen och hann umgås mycket med både familj, vännerna och Mikael.

Dössberget x 2. dans kring stången. grill x flera. Edvin-bus. fotboll och femkamp. pizza och årets första dopp. fin helg.

här lite bilder:

majstångsresning på Dössberget. och sen små grodorna ;)
tre uppklädda dalkullor
Team Black Mamba vann såklart kubbspelet (jag var ju med!)


kärlek! /ia

Inga kommentarer: