söndag 20 januari 2013

snart i mål.

såhär 06.00 efter en jobbnatt så är det endast svammel som kan komma ut ur mina fingrar:

och denna natt ja....ett kapitel för sig. annorlunda.

och dessutom: x-antal koppar kaffe. kakor. choklad. salami och brieost. allt för att sockerchocka kroppen så den pallar att vara vaken några timmar till. samtidigt som jag ströläser nån blaska om 'gå ner 12kg i vikt på 4 veckor.' 'undvik kohydrater' vilket skämt mot denna mat-dag!

men, jag bryr mig inte nämnvärt. hellre att jag orkar hålla mig vaken och överleva bilfärden hem än att bry mig om nån fjantig LCHF-diet. jag tror inte på dieter. jag tror på sunt leverne med en massa goda undantag när man känner för't och tänker att om man håller igång fem,sex, sju dagar i veckan så dör man inte av en kaka eller två.

tjolahopp.
om två timmar sover jag förhoppningsvis skönt. och ovaggat.
nattjobb imorn igen.
ännu mer tjolahopp alltså.
tjao! /ia

Inga kommentarer: