onsdag 30 januari 2013

see the world


jag är ju inte så himla smart jämt.

som när jag kommer på kvällen innan sista anmälningsdatumet till en resa att jag kanske ska fråga er vänner om nån vill med?

jag har ju liksom tagit förgivet att ingen annan vill åka så att jag får fixa biffen själv liksom. men jag har ju knappt frågat...och sällis är ju alltid trevligt.

så: imorgon anmäler jag mig (nog - om jag inte flippar ur ) till en 4 veckorsresa med Rosa Bussarna, den 12okt-6nov i år. Resan går till Indien och Nepal. Här kan man läsa mer: http://www.rosabussarna.com/publish/softadmin.aspx?id=3&JourneyId=44


så ja.
är du sugen, säg till. tror säkert att man borde kunna anmäla sig nån dag senare än imorgon också. jag är ju ute med liiiiiiite kort varsel känner jag. eller vadå, 30 papp och 4 veckors ledighet i höst, det fixar väl vem som helst? :P


puss! /ia.

ps. resan kommer bli så sjuuuukt awesome. det känner jag på mig. speciellt eftersom jag ska med. ;) Häng på! d.s. 

1 kommentar:

maria sa...

Åhh jag har alltid velat resa med rosa bussarna! Men jag måste veta att jag har ett jobb att komma hem till..