måndag 7 januari 2013

har nått stort på gång

hej vänner.
fruktansvärd dålig blogguppdatering på mig nu... jag vet! sååååry.
men ni vet. ibland bara rusar livet på, och man hinner knappt sätta sig ner. delvis självvalt.
jobbar (som timmis får man passa på att ta det man får och kan - blev t.ex. snabbinkallad imorse), tränar, åker skidor, träffar vänner, är med familjen, dejtar. (och äter och sover om man hinner)

så är det nu.
och det är BRA. så himla bra. så man knappt tror det är sant. kan kanske berätta en väldigt glädjande nyhet snart den här veckan (jobbrelaterat!). toppen. GLAD. håller mina tummar.
det här året skulle kunna bli magiskt. resor, jobb, vänner osv.

det hoppas vi på.

Tack Gud. för att det känns som du välsignar mig med mer gott än vad jag är förtjänt av. för att allt löser sig. för att det känns så bra. för att det går bra att bo hemma och jag trivs så fint i lilla Bjursås just nu..  tack för att vi får bo i fina trygga Sverige med mat på bordet, tak över huvudet, kläder på kroppen. Tack för att vi får vara friska, att familjen är frisk, att vi kan gå på våra ben, glädja, dansa, hoppa, studsa, träna.

yeah. yeah,yeah,yeah.



kärlek! /ia

1 kommentar:

Emmeli sa...

Yeah!! Hejja DIG! KRAM <3