lördag 13 november 2010

--

Jag har typ alltid mina tånaglar målade. för att de är så ruskigt fula annars. Kroniskt skadade av min ca 16 år långa fotbollskarriär.

Så, när jag idag bestämmde mig för att kolla efter hur mina tår faktiskt ser ut där under lagren av nagellack så blev resultatet detta:
5 av 10 tår (jo, på så sätt är jag normal, jag har tio tår...) hade någon form av blånagel, helt eller delvis.
50% skadade tår alltså. rätt hög procent ändå. och jag får nog fortsätta med det där att täcka över mina skönhetsfläckar, haha.
och kanske skylla mig själv när jag jämt ska klämma i fötterna i så små skor som möjligt.
men det är väl så, jag gillar litenhet. i många former. as you know.

vilket djupt och meningsfullt inlägg.
antar att alla sitter med anteckningsblock och dör av intresse över mina tånaglar.

så fint med sol, värme, hav. jag vill ha!


ha en bra kväll, det tänker jag ha med mina fin-fina tjejer. i och från Bjuuuuuuuuuuuurs. puss.

/ia

Inga kommentarer: