måndag 25 april 2016

24 april: 'Du är ingen man faller för, nej man bara kraschar in och dör ' Vårkänslor?

Idag har faktiskt, på något sätt, varit en lite konstig dag rent känslomässigt för mig. Kanske har jag upplevt det som andra människor förknippar våren med; energi, pirrighet och glädje.


Har liksom verkligen känt livet i mig idag, som att jag varit lite hög och stirrig nästan. (Då har jag i och för sig varit lite stressad från och till så det kanske förklarar en del). Men har känt mig glad och förväntansfull. Inta alls direkt grubblig eller ledsen. Lite bubblande oansvarig nästan, typ 'skitisamma vad som händer sen och ¨sånt, jag bara är här och nu och gör det som faller mig in'.


Så... jag antar att det har varit bra. Eller oansvarigt? Ovanligt för att vara mig i alla fall.


En väldigt fin dag har det varit också tycker jag. Nu jobbar jag natt och är tröööött.


Kärlek! /ia

Inga kommentarer: