lördag 23 april 2016

23 april, en ganska vanlig dag med vanliga känslor

Idag har jag känt mig tacksam för att jag har ett jobb att gå till, att det flöt på bra på jobbet och att jag har så trevliga kollegor. Sen är jag också tacksam för en fin kväll hos mina föräldrar. OCH att jag har en kropp som bär mig, idag tog mig benen ut på en skogsrunda på mina gamla löpstigar på Bjursberget. Kan ju inte påstå att jag är i toppform men det var en skön träningsrunda i allafall.

Förutom detta så saknar jag M lite grann och sen är jag rätt trött nu, strax läggdags, och kanske lite extra trött eftersom min ena lurviskatt härjade runt med att välta vaser och sånt mitt i natt. Nästan som att ha småbarn? En riktig kattmamma är jag! :D

Och så känner jag mig lite allmänt känslosam ibland, fastän jag trycker undan det rätt bra. Det är väl bara våren antar jag...


Min söta busunge!

Kärlek! /ia

Inga kommentarer: