måndag 20 oktober 2014

Mammas födelsedag

I onsdag fyllde mamma år, min fina mamma, och jag och syrran var där för att fira lite. Vi åt tacos, mm vilken härlig födelsedagslunch (!), och tårta. Och på eftermiddagen när solen nästan tittade fram så passade jag på att fota hösten, löven, killarna och oss själva. Här bjuder jag på några av bilderna: 



Edvin!


Jag minns själv när man var liten och bodde i Baggbo, hur roligt det var när hösten kom och man kunde kratta ihop löven under den stora lönnen. Jag gjorde stoooora lövhögar som man kunde helt begrava sig själv i, slänga sig i och ja... roligt var det! 
Kul att se den nya generationens barn leka samma lekar, på samma plats. 
(Är det det jag skriver om nu som kallas nostalgi?) 


Systrarna, snart 26 och 30 bast. Åh jisses! ;) 





Världens finaste Alfred!


Det blommar än, trots oktober.





Hejdå och kärlek! /ia

Inga kommentarer: