söndag 26 oktober 2014

Kalashelgen

Det har verkligen varit en helg i kalasens tecken. 26 + 30 års kalas för mig och syrran tillsammans med resten av familjen igår (vi fyller ju år med en dags mellanrum nu i veckan).

Idag har jag varit i kyrkan där det var barnvälsignelse och efterföljande fika.

Direkt där efter cyklade jag vidare till Kransholms där vi hade hejdå-tacos-kalas för en annan familj i församlingen som skall flytta om en vecka. Tråkigt att de flyttar men jag önskar dem allt gott och det var en trevlig eftermiddag.

Inte mycket pluggande alls har det blivit men man skall skilja på helg och vardag och helg va? :) Och ingen träning för jag är sjuklig i halsen, igen. 

Några mobilbilder från kalasandet och lite annat:

Mammas och pappas fina lilla goding
Favoritpojkar!


Jag hade bakat lite kakor till kalaset

Fick fina blommor av farmor
Halväten tårta, haha
Eget kort till barnvälsignlesen

Fina familjen Tell



Jag är tacksam och välsignad med så fina människor i mitt liv.
kärlek! /ia

Inga kommentarer: