torsdag 30 oktober 2014

En liten blå fågel viskade i mitt öra...

Har du kollat dig i spegeln idag och varit missnöjd med det du såg? Klivit upp på vågen och tyckt den visat alldeles för mycket? Klämt dig själv på det 'överflödiga' mjuka hullet och önskat att det inte fanns där?

Har ju ett twitterkonto men är inte så aktiv där, och har inte så många följare. Så därför tänkte jag dela med mig av den här lilla tanken/insikten som kom till mig häromdagen.

@ialindstrm: Det bästa för att inte tänka 'jag är fet, ful, äcklig' osv är INTE att banta utan att varje dag umgås med nån som får dig att känna motsatsen.

Man skulle ju kunna utveckla och skriva hur mycket som helst om det här, men eftersom en tanke med twitter är att vara kortfattad och eftersom jag ofta skriver så långa blogginlägg tänker jag inte kommentera det mer utan ni får begrunda det ovanstående själva.

Jag kan ju bara säga att jag talar av egna erfarenheter.



Kärlek! /ia

Inga kommentarer: