tisdag 29 december 2015

Advents-ge-bort kalendern #29

Snart är året slut och den sista december avslutar jag även min adventskalender-utmaning. Och lite utmaning har det faktiskt varit, inte att hitta grejer att ge bort men att varje dag ha tid/lust/ork till att fota det och blogga om det. Men har man sagt att man ska göra något, då gör man det. Det är mitt motto det :)
Fast det har varit kul också, och jag hoppas för mig själv att det ska ha blivit en liten kick för mig att komma igång och blogga mera igen. Vi får se vad 2016 har att erbjuda i bloggväg.

Och riktigt slut är det ju inte ännu, varken på året eller på min adventskalender.
Försöker ägna mig åt lite garderobsrensning nu när Micke är borta och dagens lucka är en grej som jag fann som är helt ok fräsch men som jag inte använder: Vit bommullströja med trekvartsärm. 



Hoppas ni alla haft en bra dag. Det har jag, men en riktig trötter är det som sitter framför datorn nu. Vad skönt att jag är ledig någon dag igen nu!

Kärlek! /ia

Inga kommentarer: