lördag 26 december 2015

Advents-ge-bort kalendern #25

Hej. Efter allt julfirande ligger jag lite efter i min julkalender. För även om den riktiga julkalendern bara höll på till julafton och de flesta vanliga julklapparna redan är utdelade så tänkte jag fortsätta med min kalendern till den sista december åtminstone, för att det ska bli lite mer utmaning.

Jag är nyss hemkommer från föräldrarna där jag varit sen julaftons eftermiddag, riktigt mysigt har vi haft det, min syster med familj har också varit där hela tiden. Så roligt att busa och mysa med småpojkarna. Och gott med julmat :)

Men nu är jag hemkommen, har tränat ett pass med löpning + styrka på Friskis och är trött och rätt nöjd med att vara ensam hemma denna kväll och ta det lugnt. Har saknat mina kattisar ju under jul. Och Micke, men han får jag vänta några dagar till på att återse. Så det kanske är bäst att passa på att njuta av lugnet nu medan man kan ;D

(Går) dagens lucka då består av lite diverse pennor och skrivmaterial samlat i en liten necessär/sminkväska. Två i ett alltså.




Hoppas så innerligt att eran jul varit fin också. Och än är ju inte julen slut, det har ju precis börjat :)

Kärlek! /ia

Inga kommentarer: