måndag 14 december 2015

Advents-ge-bort kalender #14

Hej vänner.
Idag klarar jag knappt av att skriva nått inlägg för jag har varit på ett box-pass på Friskis så jag är helt slut och darrig i underarmar, handleder och händer.
Ett sånt himla roligt pass, det vet jag ju egentligen ändå är det år sen jag var på det sist.
Jag har hört nån teori nån gång om att man ska träna något som är motsatt mot ens personlighet, så om man är väldigt hyperaktiv och full fart hela tiden ska man träna något lugnt och om man, som mig, är rätt lugn i sig själv så ska man göra någon mer upp-tempo/full fart-träning. Kanske kan det stämma för att typ simma lugnt och långt och avslappnat med mysig musik är bland den tråkigaste träningen jag vet medan nått sånt här där det är hög musik, intensivt, man får slåss och ta ut sina aggressioner  (jo de finns faktiskt där även om man kanske inte märker dem så tydligt i vardagen, hehe), ja det tycker jag är svinkul träning.

MEN typiskt nog nu när jag tyckte detta var så kul så var det sista passet, inte bara för den här terminen utan att de lägger ner det här passet överhuvudtaget. Ledarna hade hållit på i ungefär tio år och var väl lite trötta på det. Så varför har jag inte gjort det här till en rutin tidigare?

Aja, nog pratat om min träning. Här kommer dagens lucka som idag innehåller ett paket med två böcker, kriminalromaner typ.






Kärlek! /ia

Inga kommentarer: