torsdag 24 december 2015

Advents-ge-bort kalendern #23

Hej, mitt i julnatten. Väärldens längsta uppesittarkväll är det ju typ, till kl sju imorgon bitti, då stämplar jag ut från sjukan för några dagar och far hem och firar jul. Yeeeahhyy ska bli mysigt :)

De timmarna jag var vaken i eftermiddags ägnades åt julbak, var riktigt trevligt faktiskt med julmusik på och sånt. Det blev godis (risbräck med vit chocklad och russin), kaka (saffranskladdkaka) och bröd (banan-filmjölkslimpa). Imorgon när jag vaknat efter nattjobbet och gjort mig i ordning far jag ut till Baggbo och firar julen där med mamma, pappa, farmor samt syrran och hela hennes familj.


Dagens lucka då? Jo, en kjol. Riktigt fin faktiskt, även om fotot blev kasst, gillar den men dels har jag en nästan lika dan, dels är den på gränsen till för liten för mig.






Hoppas ni alla får en riktigt, riktigt fin, glad och fröjdefull jul.


Kärlek! /ia

Inga kommentarer: