söndag 20 december 2015

Advents-ge-bort kalendern #20

Hej vänner,
idag har jag varit i kyrkan, tränat, fixat lite hemma med start av garderobsrensning bland annat (samtidigt som jag såg Skavlan-repris på SVT-play med Madeleine och Chris, roligt avsnitt!) och snart börjar den här dagen också gå mot sitt slut. Hur snabbt får det lov att gå egentligen? Skönt att bara vara hemma och vara ledig iallafall, det tycker jag ju nästan jämt.

Idag har jag valt att ge bort ett par gardiner i min adventskalender. Ett utav de första par jag hade själv när jag flyttade hemifrån, tror det är mamma som har hjälpt mig att sy dem. Men eftersom jag inte alls använder dem längre kan de ju komma till bättre nytta än att ligga i nån låda tänkte jag.


Imorgon är jag nästan-ledig fram till kl 21 då jag går på tre jobbnätter, som alltså avslutas på julaftons morgon. Sen får jag fira jul med familjen, ska bli mysigt.

Kärlek! /ia

Inga kommentarer: