söndag 27 december 2015

Advents-ge-bort kalendern # 26 & 27

För att komma ikapp till rätt datum får ni idag två luckor.
Först ut är ett par salt- och pepparkar.




Och det andra jag ger bort är lite blandade hårgrejer. 





Idag har varit en trööött dag, åtminstone till att börja med. Tror veckans nattjobb + fixa jul-stress, samt umgås med hela familjen och sova på soffa och bli väckt av småpojkarna tog ut sin rätt idag. Kände mig helt däckad. Men ibland måste man ju få vara trött också, eller hur? Var till kyrkan, och det var bra, som vanligt, även om jag nog säkert satt och gäspade en hel del. Efter det lite ärenden på stan och sen, äntligen, hem. För att bara vara, och andas. Blev något piggare och drog iväg till Friskis lite senare för ett gympa pass samt lite triceps-dödande efteråt. Har jag någon gång nämnt att jag älskar att träna? :)

Nu har jag lagat hemgjord tortillapizza, sett på Fröken Frimans Krig på playen och bara njuter och softar i soffan med tända ljus. Man kan ju låtsas att man har jullov, även om jag återgår till jobbet redan imorgon igen. Liiite snö har det ju också kommit så att marken iallafall är täkt med ett tunt, tunt lager vitt. Äntligen, så fint!

Kärlek! /ia

Inga kommentarer: