söndag 6 juli 2014

tacksam, 5:e juli

 har jag varit vaken så kort stund att jag knappt vet om jag har någonting att vara tacksam över, haha. jodå, självklart har jag det.

- tacksam för just det, att jag kunde sova så länge efter nattjobb attt jag känner mig relativt pigg nu. 16:30, nytt sovrekord för mig :) kylningen som kändes vara på gång igår tror jag också att jag sov bort.

-jag säger Tack Gud för att jag har mat på bordet, tak över huvudet, ett jobb, kläder, pengar en frisk familj och allt sånt där man ofta tar förgivet tills något händer.

- jag är tacksam för katterna, som nog ska bli mina(!), för att de håller mig så bra sällskap när jag är ensam hemma. så roliga, fina, mysiga, gosiga. älskar att ha dem där, att ha en liten mysstund med varje dag. det gör mig trygg, fyller mig med glädje och hopp. kan låta töntigt och banalt, men så är det bara.

kärlek! /ia

Inga kommentarer: