fredag 11 juli 2014

10/7

- idag är jag tacksam för att det har varit så soligt, varmt och skönt och jag hann med och njuta av det i några timmar innan jag började jobba 13:30.

- jag är tacksam för att det var en bra kväll på jobbet. jag har så bra arbetskamrater!

- jag är tacksam, tror jag, för att jag har gått på semester idag. det är en konstig känsla. har aldrig varit ledig såhär mitt i sommarn med semester förut...var väl typ när man var 16 innan sommarjobb och sånt. och har aldrig haft semester utan att veta att man ska iväg på nån utlandsresa eller så. två och en halv veckas rätt oplanerad ledighet... ja, konstig känsla.
och lite lite sorgligt hade ju ett sådant enormt Norrlandssug. nu får vi se vad som väntar under semestern.
men visst är det skönt att vara ledig! hoppas finvädret håller i sig.

- tacksam att Gud har lovat att aldrig utsätta oss för mer prövning än vad vi klarar av. jag måste lita på de orden.

firade in semestern med en glass i kvällssolen iallafall. den bästa glassen!
kärlek! /ia

Inga kommentarer: