måndag 22 april 2013

sjukmyset

nu när jag varit/är sjuk så tycker jag att jag har det rätt lyxigt ändå. igår var Mikael (som jag väl lyckats smitta ) här nästan hela dagen och var sjuk med mig, och så har jag ju myssällskap av katterna.
så ensam och isolerad slipper jag ju vara.


och idag när jag är lite piggare så är det en alldeles lagom aktivitetsnivå att vara hemma, inne och pyssla och dona. har bakat matbröd och sånt. jag är så pysslig och duktig och det är ju sjukt kul ju, baka och laga mat och sånt där.
tänk att jag insett det till sist.

men nu ska jag snart stoppa näsan utanför dörren en stund, möta upp Jessica och sen ska vi manifestera tillsammans med vårdförbundet för hälsosamma arbetstider. en viktig grej att stödja tycker jag.

så tjo hej, vi hörs sen. 

kärlek! /ia 

Inga kommentarer: