tisdag 9 april 2013

'Jag tror det lugnar sig nu, alla tvära kast, det lilla hjärtat det pulserar än'

bär på en liten lätt känsla av lycka.
om det går för sig...?

Cyklade till jobbet idag för första gången sen augusti typ. Kändes väldigt fint. Har hunnit varit ute på en jogg runt gruvan vid åtta i morse också. Hurtigt! ;)

Och tvättat och diskat och packat upp alla kläder. Nästan klart nu. Det blir mysigt och jag tror jag kommer trivas fint. Och katterna och jag ska nog kunna bli bästisar såsmånigom.

Och så undrar jag: hur mycket/många olika känslor kan en människa rymma samtidigt? Hur många olika sorts tankar hinner man tänka på en dag?
En annalkande huvudvärk på g.
Men kanske är det bara resultatet av att man börjar slappna av efter senaste tidens bestyr och tvära kast?

Nu är maten slut, åter till jobbet. :)

Några av lördagens tjejer. Mys!
kärlek! /ia

Inga kommentarer: