söndag 21 april 2013

game over

idag händer något som inte händer så ofta: jag har sjukanmält mig från jobbet. min typ andra sjukdag sammanlagt de typ 7-8 åren man sommar- och extrajobbat och sånt.

så även om jag känner mig lite mesig (jag tänker ju lite så att om man kan stå på benen så kan man gå till jobbet) så får jag väl träna på att ge upp det där duktig-flicka syndromet och kasta in handduken ibland, jag med. även om jag får lite dåligt samvete av det.

vad det är för fel? ett vasst rivjärn i halsen och värk i kroppen. dagens pers var nog att ta sig upp ur sängen, (halv ett, haha) klä på sig, gå ner på stan och köpa alvedon + en sallad. uhuh
så kanske det är legitimt att få vara lite sjukskriven då.

nog om det.

ska skriva nått vettigt om ett tag. kanske. om jag orkar.
eller imorgon.

kärlek! /ia

Inga kommentarer: