måndag 12 september 2011

Your love is a song

-




nej ingen sån här behövdes direkt när den lille kom till världen...


ibland tror man att det är något fel på en? när man är dum och elak fast man egentligen inte vill. när man inte alls känner som man borde känna. när man bara vill säga Nej till precis allt och sätta sig på tvären. Osv...

Men lördagen, lördagen den 10 september 2011, var en fantastisk dag. Av flera olika anledningar. Först och främst kommer jag aldrig glömma det datumet så länge jag lever för att det var då min systerson äntligen kom till världen. Kl. 12.32 för att vara exakt. Det var så mycket lättnad och glädje i att äntligen få besked om att han kommit och att det hade gått bra. Så nu är jag moster. Och kommer vara det livet ut åt denna lilla filur. Jag hoppas jag kommer klara uppdraget :) (och den lille har ett namn också men det kan vi suga på lite till....)

och:
en fin dag. låg på balkongen och solade i bikini, varmt som en sommardag. och kanske årets sista chans att suga åt sig massa solenergi? jag njöt och blev till och med lite rödbränd på näsan. härligt:)
och sen hade jag nog nästan den bästa kväll man kan tänka sig. förtroeliga välbehövda samtal med en fin fin vän <3 (en tjejkompis - så inbilla er inget om romantik!)


inatt går jag ut på mitt andra natt-ambulanspass, jobbar 18.00-08.00. Inatt gick det bra, fick sova rätt mycket. Fast inte så lätt att sova djupt direkt, man ligger ju på helspänn. Så fick bli nån timmes tupplur nu på eftermiddagen med.
jaja. få se om jag hinner springa innan eller om det blir en promenad?

kram
/ia.

Inga kommentarer: