söndag 25 september 2011

don't try to fix me I'm not broken

-
statusuppdatering:

jag sprang. så nu mår jag fint.
endorfinkärleken.
och jäklar vilket bra träningspass det blev. så även om anledningen till att jag genomförde det kan vara lite tveksam, så var det inget fel på den fysiska formen. Och med Mister Ågren som ju jagade mig så blev jag pressad till att prestera lite också och årets bästa tid på 5km löpband var ett faktum. bra jobbat tycker jag! och sen ett rejält biceps pass på det så nu kan jag vara nöjd ända till imorn kväll då jag antar att spökena kommer jaga mig igen.

och sen efter att man tränat och eftersom man gick up tidigt så blir man ju trött så då orkar man inte höra av sig till nån för man orkar inte gå hemifrån. och eftersom man är så trött tänker man att då kan jag lägga mig tidigt. och då om jag ändå lägger mig tidigt (och grannen förhoppningsvis inte har fest på en söndagkväll, hmmmpf!) så kan jag ju lika gärna gå upp tidigt och powerwalka en timme innan frukost imorn med.
och så rullar livet på så fint....
vill nån försöka bryta mina cirklar så är det ok med mig.

Jag trivs som bara den på ambulansen just nu! synd att det bara är en vecka kvar.

puss på er mina fina!
/ia.

1 kommentar:

maria sa...

Vi borde utbyta lite träningsidéer. Du får lite av min soffliggarslapphet och jag av din träningslust? Ta det lugnt gumman, spökena har inte alltid rätt!