fredag 30 september 2011

Set fire to the rain

-
allt går verkligen i ett nu. varit på ambulansen (ca 10h/dag) från sön-tors, idag var det examinationsseminarium och imorn och på söndag ska jag extrajobba på 45:an. och sen på måndag börjar c-uppsats skrivandet.
men detta är inte ett klag! för jag gillart. praktiken på ambulansen var super, både med det man fick se och lära sig, samt att "gubbarna" på stationen var väldigt snälla och trevliga mot småtjejerna som kom dit:) och jag blev godkänd där samt på examinationen och hemtentan så nu kan akutvårdskursen checkas av och det är bara två kurser kvar innan jag, förhoppningsvis, kan titulera mig leg. sjuksköterska. Grymt!:)

så denna intensiva vecka har det inte spenderats många timmar hemma (varav det ser ut som det gör här just nu), utan mest ambulans + friskis.
ingen tid att tänka. ingen tid att känna sig ensam. perfekt va?! men jag vet inte om det är en sån god önskan att livet alltid ska gå i 110km/h.

och att jag inte ens hinner blogga är ju lite tråkigt. men nu vet ni att jag lever och mår bra iallafall!

/ ia.

Inga kommentarer: