måndag 5 september 2011

oh girls, they just wanna have fun

-



Jaha, Tjejmilen då:

Tid: 56.58 (tror jag, får inte upp resultatsidan nu...)

Placering: 4001. (Bland 25-30000 lägger jag till för att få det hela att låta lite bättre.


Och så mycket mer har jag nog inte att säga om det. Jag var toktrött när jag korsade mållinjen och kände att jag hade gjort mitt bästa för den form jag var i så då får man väl vara nöjd med det.

För övrigt också en mycket trevlig Stockholmshelg, mycket tack vare mitt mycket eminenta sällskap Johanna Bond. Både vacker och klok! ;)

Det blev god utemat (pasta x2! - utbudet blir lite mindre när man inte äter potatis - men gött vare!). Bio (Jag saknar dig -sevärd och gråtsam tyckte jag) och shopping (årets måste: en varm vinterjacka. Så nu får snön komma när den vill;) )

Och inser ju på nytt och för hundrade gången att jag trivs nog bäst och mest i lite större städer. Men eftersom Stockholm fick mitt 09/10 tror jag mest att det är Göteborg som kallar härnäst.


Jaha och nu går livet vidare med nya mål och utmaningar. (för det är väl bara träningen och hälsan och sånt som kan mätas och vägas och skrivas upp på listor som räknas. eller? eller......var livet något mer?)



Puss tjao godnatt!

/ia.