torsdag 15 september 2011

let your body decide where you want to go, high or low, fast or slow

-


hittills denna vecka har jag haft träningsvärk i: vaderna, baksida lår, framsida lår, rumpa, mage, biceps, skuldror och axlar.
jag gillart! för jag känner att jag lever.

och jag tackar Gud för en frisk kropp som gör att jag kan röra mig. för rörelseglädje. för endorfiner. för motivation och tid. för blåsiga, soliga höstpromenader. för livsglädje. för frid, för ro. för svett och träningsvärk. för muskler och starka hjärtan.

Ja, träningen gör mig så tacksam för den får mig att må så bra!!
(fastän man ibland undrar varför man älskar något som mest får en att bli svettig, ful, trött och illaluktande... men jag älskar det!)



/ia.

(ps. ingen har gissat rätt namn ännu :) )

1 kommentar:

Yvonne sa...

Men jag behöver inte gissa för jag vet ju ;-) vinner jag då? Hihi vore kul för en gångs skull :-D