söndag 25 september 2011

it was dark, and I was over, until you kissed my lips and saved me.

-
imorse stog klockan på 05.20. Ut i den fortfarande alldeles svarta morgonen för att powerwalka bort några kalorier. Eller, egentligen är det väl mina hjärnspöken jag försöker promenera bort.

nu ska jag iväg till friskis, planen är löpband + gym. För att jag är sugen? inte ett dugg. jag är mest sugen på att krypa ner i en soffa och filmmysa. men jag måste, borde, träna.

speciellt när jag inte har någon ursäkt till något annat. när jag är ensam, har tid. när ingen säger: du skit i träningen så ser vi på film istället. du blir inte tjock av det.
men ensam, på egen hand kan jag inte stå emot. att jag måste, borde.

för jag vet ju att det känns bättre efteråt. pallar inte en hel kväll med dåligt samvete över min lathet.

men jag blir så trött. på det här.

men det är lyxproblem. och kunda varit så mycket värre. för annars, är allt bra. jag har ett fint liv med fina människor runt omkring mig. om ni bara vore här just nu. <3

/ia

1 kommentar:

Anonym sa...

Ia, du är egentligen för smart för alla dessa mörka tankar.

Kram Frallan