torsdag 5 maj 2011

I thougt about you in a candybar

.
Till den som alltid tror att jag är så himla "hälsosam" & "sund":




inte riktigt såhär då men....



Äter lite lösgodis såhär kl. 09 på en torsdagsmorgon. allt för att bli på litte bättre humör. Och det hjälpte! :) (fast kanske inte så smart i längden att käka godis varje gång man drabbas av tristress. men ibland får man - man måste ju tänka på att man kan vara hälsosam mot sin själ också, inte bara kroppen... Och just nu var själens sugen på socker.)


Varför inte toppenhumör? Gick upp kl. 6 för att åka till ett möte i Borlänge kl. 8... Det mötet tog ca 15min. Så sen var det bara att åka hem igen. Känndes rätt ovärt. Så då köpte jag lite tröstgodis på vägen:)


Annan anledning till tristress: Ledig och har inte mycket att göra. Det tycker jag inte riktigt om. Men... ska försöka utnyttja dagen bra ändå. Så nu ska det bli en hemmafrudag med matbrödsbakning + städning. Och så borde jag plugga lite också... Men sen i em. tror jag mamma kommer förbi på en liten kaffestund och sen träning+hemgrupp ikväll det blir nice.


Och just nu håller jag på att bokar tågbiljetter till en Stockholmsweekend senare i maj. Det är riktigt riktigt nice! Längtar så efter att gå på Stockholmsgator igen och att få kramas och mysa lite med Madde, Olivia & Erica igen. Sånna grymma brudar!


Jaha, det var min dag det.
/ia.

Inga kommentarer: