söndag 29 maj 2011

glöm all skit vi gjort mot varann, leva som om självaste livet brann

.

Onda aningar:
Sår under tungan, spricka i mungipan, yrslig, kalla händer och fötter, sån där konstig trötthet.... usch, verkligen dags att kolla upp det där Hb:t igen. (blodvärde / järnbrist?)




Baggbo-idyll


Och idag blev det, trots allt, lite morsdagfirande ute i Baggbo. Det var fint. Grillat och sånt och sitta i pappas knä och fläta Annas hår och plocka blommor med mamma. Familj och lantidyll så det smäller om det, och som man ju kan stå ut med att spela med i i lagom mängd :) (och så har jag kört Volvo och lyssnat på Arvingarna - det är väl sånt man gör när man är i Bjurs? haha)

Och i kyrkan var det dop idag. Fint och jag blir så rörd av det. men varje gång jag går dit får jag bita ihop så hårt, så hårt för att inte spricka sönder. för att jag vet att det är sant. men så långt, långt borta...



/ia

Inga kommentarer: