måndag 23 maj 2011

Helgen i bilder.





Helgen inleddes med fredagsmys: Tacos i Bagarmossen.


Och fortsatte med ett glas vin inne i stan, där Johanna hängde på. Trevligt!





Lördag: Och jag väntar och njuter av solen medan Madde gör sitt typ 3:e klädbyte;)






Fika-utsikt från Panorama i Kulturhuset. Massa kaffe och jag vill inte bada i fontänen!





Det var Jesusmanifestationen i Stockholm i helgen. Och jag var en passiv, men tummen upp, åskadare.





Lunchade i gräset på Mariatorget. Det var vi inte direkt ensamma om....






Dessa fina flickor hängde in.






Och Erica & Olivia. Bra tjejer, minst sagt!






Sen tvingade jag såklar Madde att traska runt på söder...





och att sitta och kramas på en mur med fin Stockholmsutsikt





Men hon älskar att kramas med mig så det är lungt! :)


Söndag:

Perfekt väder för turist-utflyckta lite på Djurgården.

1,5 år senare, och jag kan fortfaranade posera vid denna skylt. Kontaktannons nästa, haha!



Rosendahls trädgård blev nästa utflyktsmål...




Lunch bland en massa Stockholms-brats och silikonbröst, ha!





Och fräscht att jag redan börjat glufsa i mig mitt käk innan jag fotar:)




Syster trädgårdsmästare hade gillat detta.


Helgens sista anhalt blev Betel och Betelstock. Första besöket sen flytten för ett år sen. Det kändes... typ ingenting. Jag är en känslokall bitch! (Och det får avsluta detta inlägg)/ia

Inga kommentarer: