torsdag 26 september 2013

tills döden skiljer oss åt


igår och idag är jag tacksam för:

- att jag trots små-halsont känner mig piggare och inte har nån allmän sjukdomskänsla i kroppen. orkar vara glad, orkar bli inspirerad.

- att hösten är så fin. att jag hinner gå ut på morgonpromenad när jag jobbar kväll. att jag detta år hade förstånd nog att stanna i Sverige längre än förra året och få njuta av september och innan jag drar.

- att jag börjar bli lite mer Indienpepp. 

- att jag har en bra arbetsplats med bra kollegor och en bra chef

- att jag är vinterpepp och de ev. lite förändrade livssituationer som kommer komma :)

- för bra musik. typ Petters nya platta, Bastille m.m.

och varje gång jag läser ur Kristian Gidlunds 'I kroppen min' blir jag ju bara så tacksam att jag lever, att jag ännu har chansen att fylla mina dagar och år med liv, chansen att upptäcka nya saker, människor och platser.

Halleluja TACK för livet.



kärlek! /ia

Inga kommentarer: