lördag 22 oktober 2011

min bäbis.

--




vägen är bred men porten smal. eller nått??




Blev så glad igår när jag fick en (muntligt –wow!) kommentar om att min blogg var läsvärd. Tack Hanna : )
För jag måste ju erkänna att bloggen blivit lite av mitt hjärtebarn. Som får en del av min energi och tid emellanåt.
Så att det kan glädja någon liten själ därute värmer ju : )

Kärlek!
/ia.

(och hmm…. Jag har märkt att det bara är typ jag som uppdaterar min blogg på lördagkvällar. Säger det något om mitt liv?? Haha)

Nu ska jag sova! Har haft en fantastisk dag i Västerås. (och nej, Kent kom ju då inte från Västerås.... men de nämner Västerås i en låt, det är jag helt säker på! :) )

Puss och god natt.


och förresten nr 2: lyckades tydligen värva en blodgivare genom mitt lilla inlägg häromdagen. Vilken seger! :)


Inga kommentarer: