tisdag 25 oktober 2011

hello hurricane

-
Den 18 november kommer vara en galen dag.

C-uppsatsen ska vara inlämnad. ( alltså: viktig grej!)
Teoretiska delen i klinisk slutexamination (på svenska betyder det: mitt livs viktigaste tenta, på allt jag lärt mig under 3 år)
Samt mitt/vårt hemliga (för icke-insatta) uppdrag. ( alltså: nervöst!)

huhu. men vet ni vad, mitt nya tankesätt säger mig: Om jag så skulle misslyckas med alla de här tre, viktiga, grejerna, så är jag precis lika mycket värd ändå!

Idag är det 88 dagar kvar till (förhoppningsvis) examen. Grymt!



glad, lycklig, tacksam och lite stressad emellanåt...!


Goodnight sweethearts, goodnight!


kärlek!

/ia.

2 kommentarer:

maria sa...

Det bästa när man pluggar, att det inte gör nåt om man misslyckas nu, du kan alltid göra om det.. Fast än du får lägre betyg så har du ju ändå gjort det du ska, fast lite sent. Så tänker jag med min C-uppsats som blev inlämnad och godkänd mer än ett år efter de andra i klassen, de som nu skrev klart...

Anonym sa...

Ett tips är att se till att du pluggat på om diabetes. Och om lungsjukdomar typ astma och kol (speciellt förhållandet mellan kolpatient och syrgasbehandling). Kan även komma frågor på vissa läkemedel, bieffekter och sånt.. Ett hett tips är att kolla igenom lite gamla föreläsningar :) Lycka till!