fredag 31 december 2010

Är ni med mig systrar, bröder? Dansa för att hjärtat blöder.

hej. eftersom det är årets sista dag och jag förut presenterat en av årets bästa texter/plattor/artister tänkte jag också bjuda på: Årets bild.

Inte för att det är den snyggaste. Eller allra mest speciella. Bara det att jag tycker om den så sjukt mycket för att det var en fin tid. Sista tiden på Betel. Maj och massa värme och sol.

Ja, försommar, klippor, havet, grillning, Stockholm, fina människor. Det räcker så.
(egentligen är det ju bara för att jag som ensam tjej bland fem grabbar visar att jag också kan med det där med att grilla som jag gillar bilden ;) haha

)
Var 2010 ett bra år? Ja absolut.
Var 2010 ett jobbigt år? Ja absolut det med.
Men så är det ju, det där livet.

kvällen firas med middag hos Johanna med bästatjejerna + Evert. Det blir bra tror jag. Med sådant fint sällskap så:)

Så: GOTT NYTT ÅR!

/ia.

Inga kommentarer: