torsdag 23 december 2010

----

usch, igår märkte jag hur väldigt teknik och telefonberoende man är. Ca en timme efter att jag tappat min mobil i golvet för hundraelfte gången för mycket (och den gamla, gamla trotjänaren gav upp - det var ju bara en tidsfråga) så hade jag köpt en ny. (och verkligen ingen iphone eller så, ni som känner mig vet ju hur ogärna jag lägger pengar på teknik. kläder är roligare! ) Insåg att de liksom inte funkar annars. (eller?). Så de var bara att kila ner på stan och bli anträffbar igen. Speciellt eftersom man ju inte har nån vanlig telefon nuförtiden.
Så nu tar det hundra år att skriva sms och massa nr har försvunnit. Så den som vill kan ju skicka ett sms med nr och namn, så kanske jag skickar tillbaka och önskar god jul om jag är riktigt snäll :)

Nu ska jag fara ut till Bjurs för jullov. Min snälla far kommer och hämtar mig för jag har pinsamt mycket packning. Men that's me i ett nötskal.

pussochkram
/ia.

Inga kommentarer: