måndag 20 december 2010

--

Jag är ju ganska anti hundar. Här http://iafia-ia.blogspot.com/2009/04/en-liten-fundering-varfor-vill-man-ha.html kan ni läsa ett jättegammalt inlägg om min inställning till de där djuren.

MEN. Jag har blivit pyttelite omvänd. Sen en av de bloggerskorna jag läser hade en bild på en väninnas svarta, lilla mopsvalp. Så otroligt söt. Sötare än en bäbis. Och mopsar är ju en utav få hundar som jag faktiskt tycker behåller sin söthet från valpstadiet tills de blir vuxna. Blir i alla fall inte total förvandlade till fula dräggelmaskiner i alla fall.


Oemotståndlig?



Så om det fanns en mops som inte skällde speciellt mycket, inte hårar och slickas, och aldrig hoppar upp och nosar en mellan benen (oavsett om man har mens eller inte). Ja då skulle jag kunna tänka mig att bli hundfrälst. Kanske.
(Fast absolut inga äckel-hundar!)






haha, sötare får man leta efter.

/ia.

1 kommentar:

Bohlin sa...

Hundar ar alltid hundar. Gar inte att bli omvand i den fragan aven om du har en jattefin sjalv. I Thailand ater skabbhundarna pa sig sjalv nar man sitter och ater. Inte ens golvmopparna ar fina faktiskt ;)