lördag 1 januari 2011

Happy New Year.

Skål och Gott Nytt 2011!


Nyårsfirandet blev bra. Och det var på tiden. Men precis som jag trodde, med trevligt sällskap (och inte ha förväntningar upp över öronen) så ordnade det sig fint:)

Jullovet börjar ta slut. Ikväll flyttar jag hem till stan igen och mitt skidträningsläger jag skulle ägna hemma-ledigheten åt är också slut. Och trots lite problem med halsont och förkylning så är jag nöjd med de 94km jag lyckades skrapa ihop under de här dagarna. Fast det hade ju varit roligare om man varit helfrisk. Men hur bortskämd som helst får man inte vara, glad att jag kunde träna iallafall. Tänk, man skulle ju klara av att åka ett helt riktigt Vasalopp (90km), bara man fick sisådär fyra, fem dagar på sig så ;)
aja, nog om min träning nu, nörd-ia.

Men jag tror, hoppas 2011 blir ett bra år. Både träningsmässigt och allt annat också. Jag har det liksom på känn. Så hoppas jag inte är helt fel ute.
Vi i sällskapet igår skålade ju för att 2011 skulle bli ett kärlekens år, haha. Så det tror vi på. Och kärlek kan man alltid sprida och ta emot oavsett om man är i ett förhållande eller inte. Till vänner, familj, skol/arbetskamrater, patienter (eller klienter, kunder, elever - de man möter). Jag hoppas jag kan och orkar.

kram
/ia. (som inser att jag fyller 23år detta 2011. Fy, är det ett skämt eller???)

1 kommentar:

Johanna sa...

Insåg det där första också - det blir bara roligt när man inte anstränger sig för mycket! Insåg också att bilden nedanför har jag tagit, så bra att du förknippar den med bra saker :)