onsdag 12 januari 2011

you'r love is something I can not remember.


Gott och blandat - (som en godispåse) ;

Dagens träningstips: Om du springer intervaller ganska direkt efter ett rejält kaffesurplande så kan man få obehagliga överraskningar. I form av att du liksom får känna smaken på kaffet en andra gång. Inte lika gott och fräscht då liksom… (nu ger jag såna där fräscha detaljer igen. ps. har fortfarande sår i näsan, 3veckor senare)
Och dessutom ett post-tränings illamående.

Idag har jag hjälpt en kille med permobil som kört fast på en slirande isfläck. Woho, ängelglorian kanske fick sig en liten, liten uppresning från sin snea position. ha!


Fick en exklusiv rundvisning på ett stängt kafé. (Skyttepaviljongen). Asmysigt, dit bara ska jag nån gång när det är öppet. Nu när jag är tjenis med ägaren och allt.

Visst, man hör att man inte ska äta för mycket salt. Men om hela kroppen fullständigt skriker efter det måste det väl vara ok? (Haha, därav mitt desperata rop-på-salt-inlägg nyss). Då måste ju kroppen vara i behov av det. Så efter massiv svettutlösning på friskis tillåter jag mig Aromat i osunda mängder: )

Jag har en ny, eller ny-gammal hobby. Kom på igår när jag tvingade mig själv att ha vilodag att jag måste hitta på nån ny hobby att sysselsätta mig med. så det har jag gjort. Lite pensionärsvarning kanske, men men. Berättar mer sen.

Ville ha lite miljöombyte idag. Ser ju bara sjukan, lägenheten och friskis typ. Så då tvingade jag med mamma ut till Staberg för kaffedrickande. Och djup-prat. Åh tack fina mamma för att du finns där när jag behöver prata. Jag vet det nu.. och ett lite lättare hjärta återvände hem. Och tack Gud för att du kan hela relationer.

<3

Jag har Stockholmslängtan! Tänk Gamla stan, Söder. Åhh bland det finaste/mysigaste jag vet. Saknar. Om ett år är jag klar. Och jag längtar ut i världen också. Samtidigt som ju mer jag är här, och ju ännu mer jag börjar älska min familj och mina vänner, desto jobbigare kommer det ju vara att bryta upp.

Övrigt: Jag kan vara så himla osmart pinsam ibland. men det är ok, för då kan jag skratta åt mig själv.
och om du tror att jag inte bryr mig tror du fel, jag bara låtsas som jag inte bryr mig. för jag är ju trotsallt en tjej.

Ha en bra kväll och morgondag kära vänner!

Puss. /ia

1 kommentar:

Arvid sa...

Jag älskar den bilden. Att en liten gul skylt och ett snöre kan förstöra en idyll så brutalt. Det är humor :)