torsdag 6 januari 2011

--

Till listan över saker man nog inte bör göra:
Leta upp patienter som man tycker är snygga på facebook, så man kan spana lite. Speciellt inte ensamstående 3-barnsfäder kanske. (En riktig filf alltså! hihi) Det här känns inte riktigt professionellt faktiskt så tur att jag bara är en omogen T4 än så länge. Jag ska skärpa mig när jag blir färdig!
(och ta inte denna patient-stalker sidan av mig alltför seriöst, det kan ge ett felaktig intryck av mig! )
Och till skillnad från vissa vänner facebook-stalkar jag ju inte en massa doktorer iaf. Jessica, undrar vem jag syftar på? ;)

Idag skulle jag har skidåkar- och pluggdag eftersom jag är ledig (jobbar helg). Klockan är fyra och jag har inte börjat plugga ännu… men det kommer!
Och dom sketna uppförsbackarna på Lugnet ville aldrig tog slut och tog nästan livet av mig. Nu överdriver jag, men hjärtat slog som en liten korp i bröstet. Inte så bra stakåkningsträning, men bra att få jobba på kondisen lite. Så: Lugnet får duga som reserv-spår till Sörskog, som har plats nr 1.


och framsteg 2011: I tisdags tränade jag inte. och dagen känndes inte alls meningslös för det.

och det kan ju bli komplicerat när det där som inte blir som man tänkt sig känns bra. lite för bra.

/ia.

Inga kommentarer: