söndag 15 mars 2015

Sälen

Den här helgens tystnad beror på att jag varit i Sälen tillsammans med sex jobbkollegor. Det har varit fantastiskt fint och roligt. Riktigt lyxigt för mig nu med Åre förra helgen och Sälen den här, massa bräda alltså, så kul! Men nästa helg återgår iallafall till det normala, då ska en jobba.

Vi hade riktigt tur med vädret denna helg alltså, strålande sol, klarblå himmel, hela tiden! Och så bodde vi i en superfin stuga, hade roligt om dagarna och om kvällarna, åt gott och värsta bra sällskapet, så det kunde knappt bli bättre. :)
Lite röda om nosen blev vi nog allihop också.


På lite gott och ont så har jag blivit lite bättre på att vara närvarande i nuet och därmed har jag tappat intresset för att dokumentera allt jag gör på bild och dra upp mobilen i tid och otid. Njuter av solen och skidåkningen istället:) Några Sälenbilder lyckades jag dock få till:

Riktigt riktigt fin lägenhet, kristallkrona och allt.

Fina backar


Steffi uppe på toppen
Tandådalens juniorpark, perfekt för mig :)

Fin solnedgång

På lördagskvällen åt vi här. SÅÅÅ Gott :)

En väldigt fin resa helt enkelt

Kärlek! /ia

Inga kommentarer: