söndag 10 juli 2011

my baby is gone.

-
ni Betlare som läser och som minns mitt upptäckande av "partytrick" med att kunna blåsa ut luft genom ögonvrån.... kan säga att det inte är så bra partytrick när man är förkyld. För vare sig man vill eller inte så blir den där gången använd varje gång man snyter sig, om ni förstår... (jag får alltså snor upp i ögat "bakvägen" för att tala klarspråk) Inte så fräscht. Så nu har mina superbasilusker letat sig fram till vänster öga så jag är förkyld där med. Inte så snyggt.
Ja vilken superförkylning. Tror på riktigt att det nästan är den värsta jag varit med om.
Och väldigt konstiga saker har inträffat: avsmak för kaffe, det är blä just nu. är i princip aldrig hungrig (men klämmer i mig en massa skit ändå....) och tycker det är obehagligt att vara ute i solen... alltså helt uppochnedvända världen från hur jag brukar vara.

imorn återgår jag till jobb och träning, oavsett om jag är frisk eller inte. trött på det här nu.

dagens glädjevrål: När Abby Wambach gjorde 2-2 till USA i 120+2 minuten, helt magiskt.
och dagens <3: till farmor och pappa som jag spenderat dagen med. fint folk det!:) vi har kollat upp Ludvikas Gräddhyllor, då jag har fått en fashination för just gräddhyllor. (och röda /träiga timmerhus!) en hemlig inre längtan eller något man aldrig kan nå? vem vet?


/kram & gonatt.

Inga kommentarer: