fredag 22 januari 2016

Det går bra nu

Ni vet den där känslan när man kört på med träningen ett tag och vissa pass har känts riktigt motiga och tunga men så plötsligt släpper det och man riktigt känner att det hänt nått med kroppen och att man faktiskt har tagit ett kliv och blivit starkare eller snabbare eller fått bättre kondis.
Då kommer de där passen när det bara flyter på och man kan lyfta tyngre eller springa snabbare och allt bara känns så himla lätt. Att hitta flowet liksom.

Det har hänt nu för mig den senaste tiden och det är så himla roligt. Har tränat på rätt bra och regelbundet sen jag kom hem från Madagaskar och det är så himla peppande när det känns som att det ger resultat. Träning är ju som roligast när man känner att man utvecklas.
Hoppas jag kan fortsätta i den här träningsbubblan.
Träning är så roligt!

Jag brukar faktiskt inte ta så mycket spänniga och svettiga selfies på gymmet men det här var vad jag hittade i mobilförrådet.





Kärlek! /ia

Inga kommentarer: