måndag 26 januari 2015

Sun Day

Hej.
Igår var en sådan där fantastisk vinterdag, eller hur? Hoppas ni njöt av den. Jag var tvungen att gå till kyrkan. Min själ, mitt hjärta, min kropp, mitt förstånd och min ande tvingade mig dit. Det blir så när jag inte har varit där på länge. Andlig överlevnad.

Hursomhelst, efter kyrkan (som jag anser borde ha gudstjänst på kvällstid under vinterhalvåret) skyndade jag mig ut på en långpromenad i skogen. Hann med att få lite solljus på näsan, kändes underbart.

Micke hade kidnappat systemkameran (med all rätta, den är ju hans!) så jag försökte fånga det vackra med mobilen











































Ja, håll med om att svensk vinter visade sig från sin allra bästa sida igår? Älskar den vita, fina fluffiga snön.

Kärlek! /ia

Inga kommentarer: