tisdag 29 april 2014

Tisdag

Idag har jag varit ledig och haft lång sovmorgon. Med det menas till 9:30 :) vad seg jag kände mig sen, haha. Lugn förmiddag och sedan städning. Storstädning av lite av det mesta, spis och vind och sånt där man inte gör annars. Kom igång ordentligt, städmanin vaknade :)
Sedan blev det gymmet, axlar, rygg, rumpa och biceps. Eftersom jag inte varit där på ett tag kan jag nog lova att det blir träningsvärk imorn, känner den redan nu :)

Hem och åt gott käk med M, såg nån serie innan jag fick ett ryck att ge mig ut igen, så det blev lite löpning/jogging som avslutning på dan. Vad fint och skönt det är ute nu! Vår-rastlösheten kan ju ses med positiva ögon också, man får lust att ut och röra på sig.
Mitt tänkta hälsosamma liv, såhär efter semester, har börjat relativt bra iallafall.  :)

Förresten, såg på 'De obekväma' ny serie i SVT, med Clara Lidströms avsnitt. (Finns på UR tror jag, googla!) och vill tipsa starkt om det. Både vackert filmad natur och mycket kloka tankar. Se!

Nu vet ni vad jag haft för mig och jag säger godnatt, imorn är det tidig uppstigning.

Kärlek! /ia

Inga kommentarer: