lördag 26 april 2014

home sweet home

nu är jag hemma från Spanien.
hem-hemma till och med, i Baggbo. M. är borta i Sälen och jag tyckte kontrasten från att vara på konfirmationsläger till att va helt ensam-ensam (okej har ju kissemissarna i och för sig) skulle vara för stor så snäll-pappa kom och hämtade mig på stationen (ville inte bära storväskan hem själv heller, hehe).

dessutom är guldklimpsgossen, Edvin, här och hälsar på hos barnvaktande mormor och morfar, så då ville ju jag också passa på.
borde nog förresten gå och lägga mig snart om jag vill upp och umgås i Edvin-tid imorgon. har hört talas om att han vaknar runt sex och så.
idag var uppstigningen kl fem för att hinna tillflygplatsen i Barcelona i tid.

ja, Spanienresan var verkligen något särskilt, en klass för sig. det kräver ett eget inlägg och det ska ni få när jag fått ordning på bilder och ord.

håll utkik!

är tacksam, till Gud, för vad han gör i våra liv. och till människorna, att de finns de som är så kärleksfulla. inspirerar mig, ger mig hopp.

vacker morgonpromenad i Falun nån timme innan avfärd

kärlek! /ia

Inga kommentarer: